Lifecell Nedir?
Lıfecell nedİr?

Lifecell, müşterilerinin iletişim ve eğlence ihtiyaçlarını karşılayarak, interneti müşterileri için daha ulaşılabilir, daha kolay ve daha faydalı kılan, böylelikle müşterilerine daha fazla yaratmak, daha fazla paylaşmak, daha fazla ilham vermek ve daha fazla gelişmek için imkan sunan yeni nesil dijital operatör markasıdır.

Lifecell, Türkiye’de ve global pazarda; %100 dijital hizmet veren, müşterilerine gelişen teknolojiler, dijital servisler ve yenilikçi çözümlerle daha fazlasını sunan ve «akıllı sınırsız internet» deneyimi sağlayan yeni nesil operatör olmayı hedefler.

Lifecell’de benim için ne var?

Lifecell'de size yetecek kadar dakika ve her şey için bol bol internet var. Üstelik uygulamalarla her an her yerde doya doya eğlence de var. TV+ ile dilediğiniz kadar dizi ve film keyfi, Fizy ile müzik ve video klipler, Dergilik ile binlerce dergi ve gazete Lifecell ile her an sizinle.

En iyi Lifecell deneyimini nasıl yaşarım?

Lifecell tüm ihtiyaçlarınız için internet üzerinden hizmet verir. LTE şebekesi hız ve geniş alanlarda aynı sonucu vermesi açısından çok daha kaliteli görüşme gerçekleştirilmesini sağlar. Wi-fi şebekesinde küçük bir alandaki mobil olma durumu dahi sinyal seviyesindeki kaliteyi değiştireceği için LTE şebekesinin olduğu ortamlarda Wi-fi kullanmamanızı öneririz.

Aramalarımı BiP’ten BiP’e veya BiP’ten her yöne dakikalarımı kullanarak nasıl yapabilirim?

Öncelikle telefonunuzda BiP yüklü olduğundan emin olun. BiP’ten başlattığınız tüm aramalar internet şebekesi üzeinde başlar ve aradığınız kişinin BiP kullanıcısı olup olmadığına bağlı olarak internet şebekesi veya ses şebekesi üzerinde devam eder. BiP’ten her yöne aramalarınız bittiğinde, BiP’ten her yöne dakikalarınız bittiğine dair uyarı alırsınız. BiP’ten BiP’e ise sınırsız konuşmaya devam edebilirsiniz.

BiP’ten arama yaparken normal aramalarımı nasıl yönetebilirim?

Telefonunuz işletim sistemi IOS 10 ve üzeri ise herhangi bir kesinti yaşamadan BiP aramanıza devam edebilirsiniz. IOS 10 altındaki işletim sistemine sahip telefonlarda eğer cihazınız uyumluysa yazılımın versiyonunu güncellemelisiniz.

Lifecell paketimi nasıl değiştirebilirim?

Geçmek istediğiniz diğer pakete geçiş talebinde bulunarak (ilgili paketin katılım kodunu 2200’a SMS atarak, 532 Müşteri Hizmetleri üzerinden veya size en yakın mağazamızdan paket değişikliği talebinde bulunarak) paketinizi değiştirebilirsiniz.

Lifecell paketimi nasıl iptal edebilirim?

Paketinizi iptal etmek için müşteri hizmetlerini arayabilir veya başka bir tarife ya da pakete geçme talebinde bulunabilirsiniz. Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

Her yöne dakikalarım bittiğinde nasıl ek dakika paketi alabilirim?

Paketinizde Akıllı Fatura özelliği bulunur ve paketiniz bittiğinde devreye girerek aşım yaşamamanız için kullanımınızı kısıtlar. Siz Akıllı Fatura özelliğini iptal etmediğiniz sürece, EKLE DAKIKA yazıp 2222’ye göndererek ayda yalnızca 12TL’ye Akıllı Fatura ek 250dk her yöne paketini hattınıza tanımlayabilirsiniz.

Paketimi yurtdışında nasıl kullanabilirim?

Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, SMS ve her yöne internetinizi yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Ek olarak, Lifecell paketlerindeki müşterilerimize özel paketinizdeki BiP içerisinden kullanabileceğiniz internetinizi de yurt dışında geçerli ülkelerde günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Diğer uygulamalar, sosyal medya yönüne özel internet kapsamları ve hediye kampanya dahilindeki internet kapsamları geçerli değildir. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz.

Yurt içi tarifenizi yurt dışında geçerli ülkelerde kullanabilme özelliği kapsamında bu özelliğin aşım ücretlendirmesi devreye girer. Detaylı bilgi için tıklayınız. https://www.turkcell.com.tr/yurt-disi/yurt-disinda-kullanim/yurt-ici-tarifeniz-otomatik-olarak-yurt-disinda-da-gecerli?place=packages_category Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız. https://www.turkcell.com.tr/yurt-disi/yurt-disinda-kullanim/akilli-dunya-tarifesi?place=popular_packages&source=CMS&order=1

Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim? Dijital / Online hizmet nasıl alabilirim?

Lifecell Müşteri Hizmetleri’ne 532’yi tuşlayarak ulaşabilir veya BiP'teki Lifecell Müşteri Hizmetleri kanalından mesajlaşarak yardım alabilirsiniz.